Powered By Blogger

marți, 1 martie 2011

Blabla,i'm happy.

Blah blah blah,am venit și eu să o ard aiurea p-aci pe blog să vă spun cum stă treaba în legătură cu starea mea cu inspirația și cu toate cele.Păi în primul rând să vă zic de ce sunt happy,sau nu ...hmm să mă gândesc.Bine,zic...păi sunt happy că...că mi-am revenit din starea despre care ați citit dățile trecute.Că nu am mai avut ghinioane,nu m-am mai certat cu lumea și chiar am cunoscut o persoană cu care merg alături de mână.Sunt happy că acum are cine să mă întrebe cum o duc,sau ce am pățit și sunt happy pentru că sunt îndrăgostităăă băăăi.Ăsta e cuvântul magic.În ultimul timp mi-au mers bine lucrurile,dar am luat și măsuri adică fără dobitocenii din trecut și blabla...adică m-am făcut uitată și uite că prin nepăsare mi-a prins bine.O altă problemă este că nu mai am din nou inspirație,ceea ce mă disperă deoarece știu că nu am scris nimic pe blog și nu mai are lumea ce să citească deci sper să îmi revin curând și cu asta.Apropo astăzi că a fost mărțișorul zic la toate doamnele și domnișoarele un cald La mulți ani și multă sănătate că aia e cea mai bună.Și dacă mai vreți să știți ceva...nu vă mai zic nimic,gata.Vă ajunge! Că toți vor să știe...una alta,vă pun aici o piesă de la Doc ca să nu vă plictisiți citind acest post. :))


DOC - Vor sa stie (feat VD, Deliric 1)

Asculta mai multe audio hip-hop

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop