Powered By Blogger

joi, 10 martie 2011

Dorințe..

Ști băi blogule,că mă simt așa...aiurea.Mă simt aiurea că oricine ar vrea să mă înțeleagă nu poate.Că orice fac pentru oricine ca să iasă bine,nu iese bine ca apoi să pic tot eu la mijloc.De ce pula mea să mă mai bag eu pentru cineva? Ca să mă amăgesc ? De ce pula mea am ajuns iar să iubesc? Că în unele momente nu fac decât să cred că tu nu mă iubești nici măcar puțin.Tu nu realizezi că în momentele când ne certăm îmi vine să mă zgârii pe ochi ,că nu vreau să plâng deși plâng.Că m-am riscat să te iubesc,că vreau să fim împreună...să ne fie bine.Să luptăm împreună,să te ajut,să mă ajuți să trec peste lucrurile mai grele.Nu știu cum să îți spun dar urăsc clipele în care ne certăm.Urăsc că se întâmplă asta prea des,e prea mult pentru mine.Mă doare când ne certăm pentru că am inimă nu sunt un robot,că te iubesc.Poate că îmi doresc să fi și tu mai cald cu mine,să îți destăinui sentimentele mai mult față de mine.Știu că nu ești un suflet rău,poate îți e doar teamă să arăți ce simt,și înțeleg asta...dar față de mine poți să arăți asta nu sunt un om rău,nici vreo fată cu care crezi că pot să te joci.Știu foarte bine ce vreau de la tine,sau de la relația asta.Nu știu dacă cer prea mult,nu îți cer decât să mă iubești și să nu ne mai certăm.Nu vreau nimic mai mult dacă lucrurile astea se vor întâmpla va fi totul frumos știu asta.Aș fi mult mai fericită decât sunt.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop