Powered By Blogger

sâmbătă, 19 martie 2011

Doar o șansă..

Nu pot să las un mesaj de adio,
Deși mi-aș dorii s-o fac,dar nu
Nu vreau să zici că sunt stupidă,sau proastă
Sau că nu vreau să te mai adun în sufletul meu,sau că nu vreau să mai știu de tine
Nu e deloc așa,dimpotrivă...
Simt cum dragostea ta îmi curge prin vene,
Că eu te iubesc,de ce nu înțelegi asta?
Cum să îți explic ca să mă înțelegi?
Știu că sufletul meu plânge,dar plânge doar pentru tine
Nu îmi trebui altcineva,eu te vreau pe tine.
Mi-e frică să mă gândesc la cuvântul „fără tine”
Iubesc cuvântul „tu și eu”
Poate pentru tine sunt copilării,dar pentru mine nu
Dacă nu sunt importantă pentru tine,sau crezi că nu suntem făcuți unul pt altul
Te rog spune-mi! Nu mai pot să aștept,nu mă mai lăsa să aștept !
Pentru că nu vreau să fie prea târziu,să sufăr și mai mult de atât.
Am speranța și dorința că vei veni cu mine într-o lume nouă.
Că vei merge cu mine de mână,îți jur o dragoste sinceră
Las o lacrimă aici,predominată de sincera mea iubire pentru tine..
Și nu uita,că te iubesc mult
Dă-ne o șansă.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop