Powered By Blogger

miercuri, 2 martie 2011

Tu,eu și noi

Stau beată pe drum,ma înec în fum
Îmi afum creierii și încă mai vreau să consum.
Nu mă satur,trebuie să pot cumva să-ți spun...
Că m-am săturat să ne certăm așa...că parcă ești nebun!

Sau poate greșesc,poate nu în lumea asta mi-e locul
Poate că din cauza unor lucruri,în inima mea nu mai e scânteia,focul
Că am început să cred că vă hrăniți cu inima mea,în ea este jocul
Că nu știu dacă visul cu tine se va îndeplini,pentru mine el e scopul.

Că atunci când ești aproape,îmi absorbi tristețea cum nimeni nu poate
Cum nimeni nu a reușit vreodată,cu tine vreo să fiu până la eternitate..
Că tu ești haina care mă încălzește,tu îmi dai momente neuitate
Doar tu poți să îi dai inimii atenție,simt că tu pentru mine ești ideala jumătate.

Vreau să înțelegi că te iubesc al dracului de mult,
Că tu în mintea mea ești cel mai bun tumult,
Că eu pentru tine nu știu dacă însemn prea mult
Dar ce vreau să îți zic...este că eu te iubesc enorm de mult!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop