Powered By Blogger

sâmbătă, 5 martie 2011

Din suflet

De iubit,iubesc indiferent ce stare-aș avea
Chiar dacă sunt supărată eu tot iubesc
Și asta niciodată nu se va schimba
Indiferent ce va fi,pentru noi sigur o să zâmbesc.
Înțelegi ce spun aici?...Spun că te iubesc

Că știu că și tu mă iubești,știu c-o faci
Dar când te doare,mereu te ascunzi și taci
Îți dai seama că mă doare,și dacă aș avea pistol,aș apăsa pe trăgaci
Doar tu ști să mă iubești în felul tău,și îmi place cum o faci...
Că doar tu ai reușit în sufletul meu să calci.

Știu ce vorbesc,o știu foarte bine
Aș vrea ca bucățica mea de pat să o împart mereu cu tine
Că tu ești tot ce am în suflet,sentimentul îți aparține
Ai fost tot ce am vrut mereu a obține,
Și ști bine,că poezia asta e doar pentru tine!

:*:x

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop