Powered By Blogger

miercuri, 9 martie 2011

Declarație...

Îți iubesc glasul,
Când te aud,încep să îmi reconstruiesc visul..
Pot să te simt,ești mult mai special
Vorbesc aici despre tine,că ești din capitolul „ideal”
Uneori nu mă înțeleg,sau nu te înțeleg
Dar în a doua secundă,totul se schimbă și încep să reneg...
Când îți aud glasul...
Simt că pot să îmi continui pasul,
Știu sigur,că tu în viața mea ești asul
Că nu pot să mă gândesc la varianta „fără tine”
Vorbesc foarte serios,și ce îți scriu aici...reține
Că sunt puține persoane care știu să iubească cu adevărat
Ști că am inima larg deschisă ție,să nu uiți ce aici ți-am declarat
Că tu pentru mine ești ceva prea special ca să-ți pot descrie
Ia cuvintele astea,lasă-ți inima în ea să le scrie.
Tot ce am scris aici e o altă creație...
Pentru tine,cea mai specială declarație !

^_^ Asta e doar pentru tine, Taoo. :*
Că ști că îmi era dor de vocea ta..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop