Powered By Blogger

joi, 24 martie 2011

Gânduri nespuse...

Uneori se întâmplă mult prea des să-mi treacă mii de gânduri în cap
Alteori prefer să ignor gândurile alea,și să le transform în niște iluzii.
Când am vise mai ciudate,mă trezesc noaptea și îmi zic că a fost doar un simplu vis
Un vis care nu-și avea rostul,sau poate era un vis ce semnifica ceva
Adică ori era ceva de bine,ori putea fi ceva urât.
Când visez cu ochii deschiși,se întâmplă când iubesc un lucru,sau o persoană
Deși nu mi se întâmplă prea des este ceva special,
Însă când mi sa întâmplat,după un timp a dispărut.
Acum a re-apărut,deși eu nu vroiam să cred că va reapărea..
Și cu asta au re-apărut și gândurile și visele.
Dacă ar fi să să-mi pun întrebarea esențială,pe care nu vreau s-o scriu aici
Aș răspunde cu sinceritate că da.
Și mi-aș mai zice că nu am vrut să cred că,da.
Și vorbesc codat pentru că nu vreau să-și dea nimeni seama
Despre ce este vorba...că e mai bine așa
Și dacă ar fi să știe cineva,acel cineva care aș vrea să știe ar fi el.
Dar nu o să știe.


„Și am gânduri multe,frica deja s'ascunde
Și dacă ar fi să dispărem nu m-aș gândi 2 secunde
Și am pleca și poate ne-am schimba
Și doar de dragul nostru nu al altcuiva

Am sentimente multe gânduri profunde
Și fiorul ăsta nebun nu poate să te confunde
Fluturași ăștia din stomac vor să se confrunte
Iar gândul meu nebun se duce oriunde
Acolo unde sau acolo pe punte
M'aș limita măcar să te sărut pe frunte”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop