Powered By Blogger

duminică, 27 februarie 2011

Inimă fragilă

Te uiți în oglindă,îți aduci aminte de el,de nopțile fierbinți,
Îți vin în cap amintiri când te-ai vândut pe câțiva cenți.
Că înainte erai o persoană agilă
Iar acum ai devenit o inimă fragilă.

Cică el te-ar fi iubit,ți-ar fi făcut atâtea jurăminte
Îmi ziceai mereu că îți zicea niște frumoase cuvinte.
Ți-ai dat și tu seama într-un final
Că el nu era decât un simplu criminal.

Începusei să regreți,ți-era frică să mai ieși din casă
Mai ști proasto,când îți ziceam să ai grijă cu cine stai p'acasă?
Noroc că ți-am fost eu alături,și te-am scos din belele
Poate n-o să uiți că eu ți-am fost la greu aproapele.

Că eu mi-am riscat viața pentru tine
Ca să pot să îți dau ție tot ce îți aparține,
Ți-am zis în pula mea să ai grijă cu cine te bagi
Că ala nu era decât un dobitoc,care vroia doar umeri craci!

Dacă nu interveneam eu să te ajut,
Ajungea ăla să te vândă la barbut...
Acum ești bine,noroc c-am putut să te ajut
Mulțumesc lu' Dumnezeu,c-ai scăpat din mâinile unui necunoscut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop