Powered By Blogger

miercuri, 2 februarie 2011

Oare de ce eu ?

Bineînțeles că a venit iar vremea aia de căcat,când nimeni nu îmi mai este alături,când toată lumea se comportă urât cu mine hai să zic excepție 2-3 persoane,și totuși mă întreb oare cu ce am greșit de se întâmplă toate astea? De ce nu mai sunt cum eram înainte adică „nu-ți convine pleacă în pula mea” vreau să pot să zâmbesc vreau să pot să mai iubesc pe cineva care chiar merită,vreau să nu mai merg singură pe stradă...să mă țină cineva de mână să știu că îmi e alături,să îmi zică „o să treci tu și peste asta” ,vreau să nu mai plâng atât de des,vreau să fiu tare...dar întrebarea este,oare de ce nu pot? Oare de ce eu,de ce mie mi se întâmplă asta,chiar merit ? Cu ce am greșit,sau cu ce greșesc că vreau și eu niște prieteni adevărați care să îmi spună capul sus,probabil că toată lumea își dorește asta,dar nimeni nu are așa ceva.Singurul lucru pe care îl mai am,este sorămea cu care mă mai consolez,ea este doctorul inimii mele,ea mă întreabă ce am pățit și nu mă respinge ca alții...de care am nevoie.
Vreau să zâmbesc din nou și să fiu cum eram înainte...
Și că tot a venit vorba de sorămea La mulți ani,să fi fericită și să ai parte de dragoste.Te iubesc.

04 Nimeni Altu' cu Jhivago & DJ Sonia - Simple Consecinte

Asculta mai multe audio hip-hop

1 comentarii:

zippo spunea...

:)... sa inteleg ca suferi din dragoste.. :) ei bine nu numai tie ti se intampla mai sunt si altii ca tine :) ... un sfat o vorba de consolare nu stiu daca exista... insa trece cu siguranta... cat despre prieteni... e posibil sa te inseli ca ai asa ceva ... cel putin eu nu am prieteni ci doar simpe cunostinte ...!

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop