Powered By Blogger

joi, 3 februarie 2011

Muie pentru toți „prietenii buni”

Acum e bine că știu cine îmi e prieten și cine nu
Și o să-i iau pe rând,o să-mi bag pula din unu în altu',
Îi iau,îi fut în gură,îi arunc din viața mea,
Că n-am loc de proști în ea!

Că n-am loc de animale care mereu cerșesc milă
Eu o să îi împrumut cu multă silă
O să le dau cu piciorul când le va fi greu
Și o să le arăt muie cum mi-au arătat ei mereu!

Și-or să mă întrebe „coaie ce-ai cu mine?”
Și-o să le zic,mai ține-ți minte când vă dădeam bani de bile?
Când vă dădeam eu să aveți voi tot ce trebuie
Da voi n-ați făcut decât să mă aruncați și să-mi arătați muie!

Când stăteam la colț,făceam chetă pentru țigări
Și ziceam,hai coaie c-am făcut rost de bani!
Da acum nu vă mai aduceți aminte de astea
Au fost doar amintiri,acum sa sfârșit povestea!

5 comentarii:

Kessu spunea...

Tare de tot:)

Ramona spunea...

merci Kessu.

Balanel spunea...

Geniala poezie;)

Unknown spunea...

Bv Ramona :)

zippo spunea...

sti ... parerea mea nu e ca a celor de pana acum .. care ti-au lasat comm :) si poti spune "imi bag pula in parerea ta!" nu o sa ma deranjeze si nici nu o sa ma afecteze... eu zic ca aceasta creatie e o refulare lipsita de caracter... nu te judec .. dar cred ca ar trebui sa te reculgi sa te aduni sa te recladesti .. insa daca continui asa nu o vei face intr-un mod ok... zic si eu ca un golanas de centru, malu rosu sau nord ... ai grija de tine ... fi strong...

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop