Powered By Blogger

sâmbătă, 26 februarie 2011

Mesaj pentru tine

Momentan simt că fără tine nu pot să stau,
Simt cum dragostea ta îmi trece prin vene
Nu-mi pasă cum arăți,sau orice altceva legat de asta
În ochii mei ești doar tu și nimeni altcineva.
Mă simt fericită că pot să iubesc din nou,pe cineva care merită
Că îmi petrec timpul cu o persoană cu care mă simt al dracu de bine
Că parcă mi-ai deschid iar ochii,spre bine
Că ai fost cel mai frumos lucru care mi sa întâmplat în ultimul timp
Și nu știu cum îți voi mulțumii pentru asta
Sau poate prin iubirea ce ți-o port,o să pot să îți mulțumesc...
Vreau să petrecem doar momente frumoase împreună
Și să nu regret niciodată că am fost împreună.
Aș vrea să se mai repete odată ziua de azi,
Deja simt ca îmi este dor de tine,și vorbesc serios
Defapt tot ce am scris aici e serios.
Și dacă mi-am pus în cap să rămânem împreună,păi rămânem
Vorba aia și dacă nu „te oblig”...ști tu :*
Cred că am prea multe de scris,și nu știu dacă mi-ar ajunge acest blog
Ca să îți spun că te iubesc,
Oricum,or să mai existe momente frumoase împreună...
Știu sigur asta!
Promit solemn că o să am grijă de noi !
Te iubesc Taoo.

[26.02.2011]

1 comentarii:

Florin spunea...

momentan.. da iti trece. momentan n-ai sa poti sa stai nici fara al 11 si nici fara al 33-lea.. dar totul, desigur e momentan

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop