Powered By Blogger

sâmbătă, 5 februarie 2011

Declarație neobișnuită

Ai plecat de tot din viața mea,
Credemă știu ce vorbesc...
Nici nu vreau să mă mai gândesc...
La vreo amintire sau ceva ce ne lega,cândva
Îmi provoci scârbă,din cauza ta nu mai mănânc zile întregi
Și niciodată nu ai meritat mai multe șanse...toată lumea îmi spune asta
Ai știut decât să pleci din viața mea și să îmi umplii inima cu ură
Nu vreau să mai apari niciodată aici,în peisajul meu închis de lume...
În cuvintele astea mi-e silă să pun și o rimă pentru tine,
Că nu meriți nici măcar atât...mi-ai stricat inima
Și acum nimeni nu mi-o mai poate lua...
Toată lumea mă urăște,de ce ai făcut asta?
Pentru chestia asta îți jur că n-o să mă mai vezi niciodată
Nu meriți asta...meriți multă ură,mult dispreț
Te urăsc...să pleci de tot!! Te-am sprijinit și-mi pare rău
Căci tu pe mine niciodată nu m-ai sprijinit...
Ai știut să pleci mereu.
Te-am iubit dar acum nu te mai iubesc
Acum te urăsc,nu vreau să mai aud de tine niciodată
Ai făcut asta pentru că ești un prost!
Un mâncător de sentimente...
Ești un nimic!
Dispari vis urât !

1 comentarii:

Ramona spunea...

Daca aveti obiectii pentru aceasta declaratie,mai bine nu le mai zice-ti.N-am nevoie decat de incurajari nu de alte lucruri..

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop