Powered By Blogger

sâmbătă, 12 februarie 2011

Ce pula mea mă,ești dobitoc?

Nu înțeleg de ce pula mea mă critici.Chiar crezi că îmi pasă? Sau,vrei să te aplaud pentru asta? Să-ți zic bravo băi bulă ești tare,continuă s-o faci? Te mulțumești,sau ești fericit dacă fac asta? Ești mai trist dacă îți zic că mă doare în pulă despre ce zici tu despre mine? Ce pula mea comentezi,nu vezi că delirezi? Nu înțelegi că nu mă cunoști ? Ești ofticat că sunt mai bună ca tine așa că trebuie să te simți bine futându-mă la cap,de oftică ? Mori coaie,mori! Te las eu s-o faci! Scriu coaie aici,pentru că vreau să vezi că eu-s aia deșteaptă care a cedat prima.Vrei să-ți demonstrez că ești prost? Hei,băiatu mă doare-n pulă,te pup pa ! Crezi că te crezi mai bun dacă îmi faci draci ? Vrei să-ți zic că pentru mine nu ești decât mai dobitoc dacă o faci ? Îmi recomanzi o consultație la psiholog,chiar crezi că-ți dau importanță? Nu vrei să faci tu pe psihologul dacă tot ești deștept ? Ce vrei să-ți mai zic? Că ești un ofticat ? Că pentru mine ești un nimic? Șții de ce ești asta? pentru că nu ști decât să mă calci pe draci.Crezi că dacă-mi zici că scri mai bine decât mine pe blog,e chiar adevărat? Îți zic eu că nu. Și ști de ce zic asta? Pentru că n-ai dreptate,da o spui pentru că ești un mâncător de căcat care crede că pentru mine e important un blog ! Pentru mine e important tot ce fac eu,nu ce faci tu..pricepi ? Mă doare-n pulă de ce faci tu să ști. Și ști de ce scriu aici? Ca să te oftici tu mă,deaia! Și pentru că am păstrat blogul ăsta pentru că el este jurnalul meu de viață,pentru că și prin el îmi curăț sufletul! Pentru că și în el am amintiri,deaia!
Pentru că lumea mă apreciază și le mulțumesc pentru asta! Și ști ce? Îi respect și pe cei care nu le plac blogul meu,le respect sinceritatea.Numa tu nu meriți respect mă!
Na aici,din suflet! Din tot sufletu îți zic să te duci dracu tu și toți cei ca tine !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop