Powered By Blogger

miercuri, 29 septembrie 2010

Invidia.

Subiectul de astăzi este invidia deoarece despre asta am scris astăzi la o testare inițială și nu prea mă mai opream.Personal nu este pe genul meu acest subiect,adică nu mă caracterizează..mereu când aveam ceva pe inimă spuneam pe față totul chiar dacă convenea sau nu persoanei respective,dar eu spuneam.În ziua de astăzi tot mai des întâlnim chestia asta care pleacă inițial de la bani,sau de la anumite lucruri.Unde merg aud Aia are bani și își permite orice,Ala face și eu nu pot să fac,și de aici pleacă invidia.Când văd la TV pițipoancele gen Iguana care spune că este Nesătulă când vede ceva care îi place auzi aici expresie..bubuie prostia mă că dacă ar durea probabil ar urla toată lumea.Să revenim vorbeam despre pițipoancele pe care le văd la TV care le place să se laude mult cu ce au,le place să facă bot și să își arate botul pur și simplu nu că sunt invidioasă doar că nu pot să sufăr atâta prostie și curvăsăreală,dacă s-ar putea să ne băgăm silicoane până la ultima parte ar fi super,cam așa gândesc aceste specimene.Urăsc oamenii care mă critică din nimic și am urât mereu asta,dar însă zic pe față că eu critic dar critic când am motiv să o fac nu așa aiurea.Îmi place să fac din țânțar armăsar pentru că știu că trebuie să îi scape ceva urât pe gură și uite așa totodată scoate și invidia.Până la urmă în ziua de azi invidia a devenit ceva normal,nu mai este cum era odată toate bune și frumoase hai..mai erau și atunci probleme dar nu cum sunt acum de ajungi să te calci în picioare de atâta ură ceea ce nu îmi place.Dacă am putea să facem cât mai mult rău ar fi cel mai bine.
"Dacă invidia ar produce febră,tot pământul ar fi bolnav"

Uitați și prostia acestei pițipoance poreclită Iguana

2 comentarii:

SpeciMen.Ro spunea...

post de umplutura... :D ce te roade invidia ca ea are si tu puma' :))))

Ramona spunea...

sa ma roada invidia pentru ce pentru prostie sau ce? In primu rand ce are ea..[genti,haine] am si eu dar nu in stilul ala pentru ca nu e genul meu si nu as da pe asa ceva atatia bani,pe haine dau pentru ca stiu ca imi cumpar ceva frumos,gentile nu sunt stilul meu si nici pitiponceala ^^.Deci nu am pentru ce sa ma roada invidia.Prostia e in floare (:|

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop