Powered By Blogger

joi, 9 septembrie 2010

O stare aiurea

Stare aiurea,da cum a venit imediat durerea de măsea a început să mă ia o stare super nasoală,deoarece mă doare toată partea dreaptă datoritei curentului (cred) şi dintr-o dată mi-a sărit în playlist o melodie mai tristă şi m-a apucat o stare mai nasoală mai moleşită mai fară chef de nimic,pana mea ...astăzi vreme urată e plictiseală e..."ie de toate astăzi" tot ce vrei să cauţi la mine găseşti.Este exact melodia opusă a lui Cumicu-o zi frumoasă de mai.Pana mea negativul melodiei e prea relaxant dar gândurile ce îţi trec prin minte nu sunt prea frumoase,cel puţin la mine nu sunt frumoase,chiar şi acum când scriu postul ăsta pe melodia asta...

Citez: Iubirea este o situaţie fară ieşire din comă profundă numită viaţă
Viaţă viaţă legată cu aţă.S-a rupt aţa,s-a dus dracului viaţa

Sincer nu mai am nicio idee de posturi de nimic,sau dus dracu toate ideile şi toate,probabil că o să îmi ceară iar o pauză în legătură cu bloggăreala dar oricum dacă îmi vine vreo idee cu siguranţă că o ve-ţi întâlnii aici postată.
Mulţumesc pentru vizita tuturor pe blog şi pentru cei care mă citesc cam în fiecare zii,şi chiar dacă nu în fiecare zii mă mulţumesc să mă citiţi şi de 2-3 ori pe lună,acum depinde cum scriu şi eu pe blog.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop