Powered By Blogger

luni, 6 septembrie 2010

Vise,cam de căcat :-s

Bineînţeles a venit vremea să mai visez şi eu câte ceva după mult timp şi cu câteva zile înainte văzusem undeva un film cu nişte studenţi într-un liceu American cu o istorie cam "groaznică" adică era ceva horror aşa,cu toate că numele filmului nu îl mai ştiu...în fine.Cum ziceam era vorba despre nişte studenţi dintr-un liceu unde o fată devenise posedată şi după asta a murit,dar fantoma ei a rămas în liceul ăla încercând să posede cât mai multe persoane din acel liceu.Mă rog actorii principali erau o fată (cea mai bună prietenă a mea cică) un băiat (coleg de cameră) şi (iubitul meu).
Erau aceeaşi actori ca şi în filmul acela,pot să pariez pe asta cel puţin îmi aduc foarte bine aminte asta.Ţin minte că eram afară cu iubitul meu şi deodată a început o ploaie urâtă adică foarte abundentă aşa că am intrat în camera mea cu el bineînţeles.Eu eram foarte speriată iar el mi-a spus că "nu te speria,sunt aici cu tine şi nimeni nu îţi va face rău" dar după ce a zis asta a început să fulgere foarte foarte tare şi am tresărit foarte rău şi când m-am uitat pe geam am văzut o fată iar eu nu ştiam cine e şi am vrut să deschid geamul să vorbesc cu ea iar "iubitul meu" mi-a zis să nu o fac şi să trag repede draperiile la geam şi imediat a intrat în cameră colegul meu care era foarte speriat iar eu nu înţelegeam ce se întâmplă aşa că am deschis geamul şi am vrut să ies...iar ei au inchis repede geamul au stins luminile şi mi-au zis să nu mă mişc! După asta m-am hotărât să îi întreb ce se întâmplă şi totuşi nu au vrut să-mi spună ce s-a întâmplat am reuşit să îi trag de limbă.Mi-au spus că în acel liceu a fost o fată care a fost posedată şi din cauza asta ea a murit (bineînţeles că eram foarte speriată) şi acum ne bântuie ca să ne posedeze.Dar după toate astea am aflat că mă vroia pe mine deoarece "iubitul meu" avusese o relaţie cu ea şi pentru că l-a iubit foarte mult vroia să se răzbune pe mine!A dat buzna peste noi fantoma ei şi a venit să stea de vorbă cu mine să stabilim nişte lucruri,iar ea nu era de acord că sunt cu iubitul meu,vroia să distrugem orice legătură între noi,iar eu am spus nu...şi imediat a reacţionat urât şi a început să mă posedeze! A revenit "iubitul meu" în cameră unde nu ştiu ce a făcut ...iar fantoma ei a dispărut pentru toată viaţa iar eu am fost din nou cum eram odată adică nu eram posedată :-s..

Uite aşa am devenit şi actriţă în acelaşi film =))))

3 comentarii:

SpeciMen.Ro spunea...

stai asa :-w cine era iubitul tau?

Anonim spunea...

www.zaruha.blogspot.com

Ramona spunea...

As avea si eu o rugaminte,pt toti utilizatorii sa numai dea linkuri cu bloguri deoarece il numesc spamm ! Merci

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop