Powered By Blogger

vineri, 10 septembrie 2010

Ucigaşă de vise :x

De azi nu...numai iubesc numai pun suflet în nimic,îmi bat joc de tot ce pot şi totodată mă piş pe tot,de azi numai mă interesează de nimeni şi de nimic,nu mă mai interesează de ce unul a păţit sau cum a păţit că nici de mine nu îi pasă la nimeni,de azi profit să fac rau de azi sunt ca un demon caut să mă răzbun pe toată lumea şi pe tot,de azi nu îmi mai pasă decât de ceea ce sunt eu şi de ceea ce fac eu,fiecare trăieşte aşa cum îşi aşterne dacă îţi aşterni prost aşa ai şi nu mai ofer ajutorul la nimeni nu îmi mai pasă mă doare fix în pulă de toţi şi toate vorba aia "N-am să uit de vorba noastră dragă FIX PULA..." şi dacă cică aş plânge e cu totu invers,am făcut-o până acum şi îmi pare rău,nu o să mai plâng nici pentru cel pe care îl iubesc nici pentru nimic în afară de mama mea care m-a crescut şi a avut şi încă are grijă de mine,chiar dacă a fost şi e aşa cum e situaţia dar trec şi peste asta cum am mai trecut.Iubirea e doar o farsă demascată de nesimţire !
De azi sunt cea mai fericită şi nu îmi pasă dacă cineva plânge şi da o spun cu toată răutatea din mine pentru că numai suport ,numai suport lumea falsă,mincinoasă şi profitoare şi îmi pare rău că până acum mi-a păsat de câte cineva dar de azi nu o să îmi mai pese şi oricine mi-ar cere ajutorul le dau cu piciorul,să se ducă la altcineva să îl ceară că de la mine nu îl v-a mai avea niciodată :-h.De azi nu fac decât să mă folosesc de tot şi după să arunc la gunoi.
Pentru că sunt o ucigaşă de vise ! ;)

2 comentarii:

Lăcrămioara spunea...

Chiar si ingerii cad.
Importanta e vointa de a se ridica si a merge mai departe.

Unknown spunea...

Visele se nasc şi mor la fel ca oamenii. Diferenţa este că visele nu cresc, nu se dezvoltă, ci rămân aşa cum s-au născut. Vise. Şi ca atare nu avem cum le ucide. Ele mor singure aşa cum s-au şi născut.
Dar că te doare în ceea ce nu ai, este totuşi un semn bun, pentru că de fapt nu te doare nimic. Poţi fi nepăsătoare la tot ce-i în jurul tău, dar nu poţi fi nesimţitoare. Şi ca atare o să simţi şi de azi înainte povara altora pentru că aceeaşi povară va apăsa şi umerii tăi. Şi oricât de fericită vei fi, tristeţea de ansamblu se va citi şi pe chipul tău.

Să ai parte de un sfârşit de săptămână fain pe care să-l petreci în linişte şi pace.

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop