Powered By Blogger

luni, 13 septembrie 2010

Prima zii de şcoală după vacanţa de vară

Astăzi abia aşteptam să ajung la şcoală,n-am putut să dorm nici prea bine noaptea din cauza asta pentru că îmi era dor de şcoală şi de panaramele de colegi pe care îi am dar bineînţeles nu mi-a plăcut deoarece ne-a trezit la ora 8 pentru că la 9 era deschiderea şi la cât eram eu de chiaună numai să o aud pe directoare cum bolborăseşte acolo nu aveam chef,mai pe scurt a fost acelaşi discurs ca acum 7 ani deci mi se pare normal să te plictiseşti :)).
Lăsând asta la o parte e bine că de data asta am picat în ultima banca,şi pot copia şi mai bine decât am făcut-o până acum deci e ok şi asta.În schimb nu îmi convine deoarece s-au mutat la noi nişte "persoane" de etnie rromă ( zic aşa că vreau să nu zică lumea că sunt rasistă sau pana mea) şi trebui să avem cam mare grijă la buzunare,mai ales la cât de căscată sunt eu vă da-ţi seama că îţi ciordeşte tot .Stăteam în bancă îmi făceam o brăţară şi mă ridic brusc din bancă să mă duc la colegi să mai stau cu ei...îmi pipăi buzunarele şi hop telefonul meu numai era..ies pe hol strig ca nebuna "Băgamiaş pula mi-am pierdut telefonu,Cine pula mea mi-a furat telefonul băgamiaş pula în ălaX( " îi pun pe ăştia să mă sune (dar oricum telefonu meu era pe silenţios deci nu auzea nici dracu nimic) şi ..tot nimic nu găseam.Se duce Marius ( Fostul meu prieten ) şi se uită pe acolo nu vede nimic...până la urmă se duce un coleg şi se uită în bancă iar şi era dar nu pe locul meu,era la colegămea în bancă, că am făcut schimb de locuri...şi uite aşa Draci,Draci,Draci căscată mai sunt:D=))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop