Powered By Blogger

vineri, 3 septembrie 2010

Numeşte-mă demon !

Ascultând melodia "înger şi demon" de la KST mă apucă mii de gânduri şi amintiri oarecum urâte,mă face într-un fel să-mi deschid capul şi ochii şi să înţeleg că trăiesc într-o lume rea,într-o lume de căcat un fel de "azi pe mâine" unde refugiul nu prea ştiu nici dacă există şi m-am săturat de toate scandalurile de toate discuţiile pe care le aud pe care le văd oriunde,văd cum se ceartă copii de 10-11 ani pe o ţigară,un tovarăş care îmi spune că el chiar numai are tovarăşi că s-a certat cu toţi ceea ce mi se pare normal,că tovarăşi adevăraţi găseşti 2-3 la 1000,toţi numai pe interes,toţi caută să răscolească căcatul,unde de fapt într-un cuvânt m-am săturat!
Mi-e scârbă de toţi şi toate mi-e scârbă şi de mine uneori că trăiesc într-o asemenea lume unde o să ajungem să ne mâncăm unii pe alţii dacă chiar nu cumva am făcut-o deja.O să vină vremea când o să renunţ la toţi şi o să le întorc spatele pentru că m-am săturat să fiu luată-n glumă,poate nu sunt prima care face asta dar un lucru ştiu şi anume că nu trebuie să stau să suport pe toată lumea,o să-mi zic în gând "Mă piş pe voi,pa" .
De lume care zice "consideră-mă un bun tovarăş,cel mai bun prieten,poţi chiar să-mi spui orice" şi apoi toarnă tot la restu ba chiar mai şi adaugă în plus,dar ştii am o vorbă "Le dă la toţi Dumnezeu după inimă" şi da o să le dea.

Citez: "Vreau un demon lângă mine pentru că vreau să mă razbun,vreau să mă ajute e timpul judecăţii acum/Să fie acolo să aibe grijă să nu cumva să uit ceva,să nu cumva să scape cineva..toată lumea/O să corup fericirea multora şi nu îmi va păsa de durerea altora când v-or striga "aah"/ El este cel ce îmi va da puterea să trec cu vederea,să nu aud nimic decât tăcerea celor pedepsiţi/Înedreptăţiţi se vor crede să ceară îndurare,ajută-mă să-i fac să sufere mai tare/Nedreptate pentru cei nedrepţi la final nu v-or sta drepţi în faţa mea..oameni veninoşi/Voi reprezenta sanatoriul de boli mintale pentru oameni sănătoşi/Se apropie,mă apropii ca un marş funebru,el este un demon alb sau e un înger negru ?
Pentru cine vrea piesa se numeşte KST-înger şi demon !

1 comentarii:

Costi spunea...

Viata este exact asa cum noi ne-o facem, depinde insa de anumite variabile, cum ar fi parintii, fratii, surorile si neamurile, pe acestia nu putem sa-i alegem. Daca acasa gasim un loc cald indiferent de furtuna de afara, atunci, parca nici furtuna de afara nu mai este asa rea. Cand e vorba de prieteni, anturaj, este bine sa-i ai, dar sa nu te increzi prea tare in ei, omul este schimbator, asa e natura lui, niciodata n-o sa poti spune despre un om ca este 100% intr-un fel, pentru ca-n urmatoarele 5 minute se poate sa-ti dovedeasca contrariu, tot ce trebuie sa facem este sa ne obisnuim cu ideea!

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop