Powered By Blogger

vineri, 1 octombrie 2010

Iubirea :x

De când te naști și până mori se poate spune că ai iubirea părinților.Când crești aproximativ o vârstă de 5-6 ani este tot la fel,ți se fac toate plăcerile ești privit ca un exemplu pentru alți copii mai năzdrăvani.Când te apropii de vârsta de 12-13 ani deja ești un copil mare,însă lucrurile se mai schimbă uneori.Mai faci vreo prostie și culmea te îndrăgostești de o persoană dar încă nu știi ce este iubirea pentru că nu ai iubit niciodată o persoană cu adevărat.Bineînțeles când mama mea a aflat că eu sunt îndrăgostită și am o relație a început să mă piseze cu lucrurile pe care normal că le știam ca de exemplu Copila mea să nu faci sex cu nătângul ăla,să ai grijă că cine știe să nu cumva să ți-o tragă culmea este că în tot ce mi-a zis mama era vorba mai ales de sex dar eu știam ce și cum trebuia să fac,dar na spuneam da da bine și aia era o lăsam în pace.
Orice om trece prin etapele vieții,crești iubești îți întemeiezi o familie bine încă nu sunt în stadiul ăsta merg pe 16 ani deci nu e cazul meu,dar vreau să zic așa în general.Când am avut primul meu prieten nu i-am spus nimic mamei pentru că știam că nu prea era cazul,adică un băiat mai serios sau ceva mai serios.A venit a 2a relație unde aproape un an de zile i-am ascuns mamei și timpul trecea...până când i-am zis cu o zi înainte să facem 9 luni și culmea mama făcuse cunostință cu băiatul,îmi zisese că e ok chiar dacă atunci când la cunoscut ea nu era nimic între noi.În fine a venit ziua când i-am spus și a început cu ale ei.. Că ce ești tu cu ăla,Să ai grijă că e mare și să nu îi ardă de f***t,Că ce cauți cu ăla...că e urât .Când am auzit că a zis că este urât normal că am început să îi zic și eu și normal că tipul nu era urât din contră era chiar bun ,și i-am amintit mamei mele când îmi zicea că îi place de el așa că e deștept că nu știu ce,și bineînțeles că a tăcut și nu a mai zis nimic.Știind de relație aveam voie să mă întâlnesc cu el,nu mai era nici o problemă, mama nu a mai zis nimic,a venit și ziua când am stat toți la masă și am discutat mai multe chestii și până la urmă mama era destul de încântată și îi plăcea că îmi acordă foarte multă atenție și de câte ori venea la mine îmi aducea tot felul de atenții,cadouri.În prezent numai suntem împreună dar am rămas foarte foarte buni prieteni și ne vorbim despre tot ce facem zi de zi,adică aproape zi de zi,culmea este că atunci când nu vorbesc eu vorbește ea cu el și tot așa.Deci iubirea nu este un vis urât chiar dacă cândva se termină,este ceva frumos!

1 comentarii:

Darky- spunea...

Pam pam, iubire este un lucru frumos care se termină întotdeauna rău... :D

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop