Powered By Blogger

duminică, 24 octombrie 2010

Obosită :-s



Având în vedere că nu am mai scris pe blog de ceva timp,scriu acum că am despre ce să scriu.Ieri am fost la botezul verișoarei mele și sunt obosită moartă,mă doare gâtul de la prea mult țipat bineînțeles că mă dor și picioarele că am dansat nonstop și zici că ma călcat trenul :)).
Astăzi cică trebuie să merg să o miruiască la aia mică dar sunt foarte obosită nu mai pot să stau nici în picioare,cred că a fost cel mai obositor botez la care am fost vreodată și totuși nu înțeleg de ce.Oricum a fost frumos,m-am distrat super bine,mâncarea foarte bună și băutura la fel bineînțeles și tortul și nu n-am ajuns acasă praf dar tot am băut câte 2 pahare din fiecare ,adică vin și garone și puțină țuică de Focșani care a fost foarte bună dar oricum nu am băut mult,am ajuns acasă super bine cu toate că am plecat de la restaurant pe la ora 00 adică 12 noaptea și era un frig de nu știam cum să nimeresc mașina mai repede.În local muream pur și simplu de cald,mai dansam normal că transpirau și apoi mai ieșeam afară să mă răcoresc dar normal că nu mi se părea așa de frig,dar când am plecat da a fost super frig chiar mai frig ca niciodată în luna asta.

Să le trăiască fata și să aibă parte numai de bucurii !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop