Powered By Blogger

miercuri, 6 octombrie 2010

This is only for me.

Inima bate pentru tine,te rog întoarcete la mine..


Încă trăiesc un vis departe de realitate,
Dar acum eu sunt aici,tu ești acolo departe

te iubesc,rupi din sufletul meu...vreau doar zâmbetul tău lângă mine,eu chiar te iubesc îmi este de ajuns un sărut să las tot ce am avut pentru tine.


Te plângi că lumea nu te mai iubește,dar n-ai habar
Că tot ce ți se întâmplă acum e normal
Sunt doar simple consecințe,ce-i dragi dispar
Când ești avar,sentimente apar mai rar!


Vreau un înger pe pământ să mă protejeze,un înger să vegheze deasupra capului meu când dorm,prezența lui să-mi dea liniște în somn...și să îmi ghideze pașii,când fac pariu cu moartea tot el să-mi țină așii

Tu oare ști cât mi-e de greu să nu te mai sun și să mă consolez cu acel simplu rămas bun,încă mai cred că ai să revii de aceea trăiesc visele de parca ar fi vii.Ți-aș fi fost adăpost împotriva vântului,căci sincer te iubeam în adevăratul sens al cuvântului.

Avem în comun,foarte multe ..poate,scrie undeva nimic nu vă desparte,respectul maxim pentru tine maxim,tot pentru că meriți..și tot e prea puțin.Tot ce pot pentru tine fac pentru că meriți,spui că mă iubești...sper că nu te minși,inima de mult îți aparține ție tu ai transformat drama noastră în comedie.

Îmi spui că nu mai iubit,c-am fost doar o ustensilă...că mai folosit când aud asta mi se face sila!Noaptea aveam miez,mi-ai mâncat miezul și coaja dragostea noastră nu mai e parcă a înghițit-o plaja.

2 comentarii:

Darky- spunea...

zic decât DDÂÂÂÂ! :))

Ramona spunea...

:))) :P

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop