Powered By Blogger

marți, 19 aprilie 2011

Zile însorite

Mănânc bucăți de ciocolată
Ca să îmi mai îndulcesc viața
Asta se întâmplă când mă trezesc cu fața umflată
De obicei când nu dorm,și mă mai trezesc și dimineața

Asta e o dimineață însorită
Rămân un om bine dispus
Am ochii umflați,chestia asta mă irită
Eu mi-am dorit să iasă soarele,a ieșit,dar repede a apus.


Poezia asta am scris-o pentru că e vreme însorită,și deși e ora 12 jumătate pentru mine e tot dimineață.Deși am dormit bine,cu multe lucruri frumoase în cap aș simții nevoia să mai dorm,dar nu mai pot.M-am trezit și mi-am făcut o cafea cu aromă de whiskey cu o bucățică de ciocolată ca să simt energia cum zboară prin corp.Astăzi e o zi frumoasă pentru mine pentru că văd un cer foarte limpede chiar dacă e fără soare,iar asta îmi spune că este o zi în care o să fiu bine dispusă și sper să nu îmi strice nimeni și nimic cheful.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop