Powered By Blogger

luni, 4 aprilie 2011

Tot ce am

Tu crezi că-s oarbă,dar văd tot ce faci
Și văd cum mă minți în draci
Știu că în mintea ta spui „De ce nu taci?”
Și știu că vrei binele pentru mine,da nu-mi place să te prefaci.

Ai ceva aparte,pe care l-ai schimbat,
Și n-am să uit momentele,în care amorul tău ma îmbătat.
Acum scriu poezii că prin ele pot să mă destind
Și merg înainte,că mereu m-am văzut luptând.

Poate acum am ieșit din mintea ta
Dar tu niciodată nu vei ieși din mintea mea.
Scriu poezia asta pentru mine în memoriam
Pentru că sunt un om pierdut,în sentimentele pe care le doream.

Nu am zis niciodată ce îmi doresc,sau ce vreau
Știam că acele clipe v-or fi multe,dar ele repede treceau.
Nu îmi dădeam seama,credeam că totul este doar frumos
Dar pe parcurs mi-am dat seama că trăiesc într-un mediu jegos!

Eminem - Space bound


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop