Powered By Blogger

duminică, 25 iulie 2010

Vara trece...

După cum spuneam vara trece,deşi nu aş putea să spun că a fost o vară aşa cum mi-am dorit referindu-mă la climă.Îmi aduc aminte cănd spuneam "Mamă abia aştept să vină vara să mă îmbrac la maieu" dar de unde că vara asta nu a fost întocmai bună de maieu,prea multe ploi ...dar totuşi îmi aduc aminte când ziceam "Vai cât de cald e,ar fi bună o ploaie!" că doar aşa e românul când vine iarna vrem vară şi când vine vara vrem iarnă!
Dacă s-ar putea să fie o vară aşa cum vrem noi,adica "E prea cald,era bine să fie măcar puţin mai răcoare" să fie o vară nici prea cald nici prea răcoare ar fi prea frumos,dar nu se poate aşa cum vrem noi.În general încep să urăsc vara deoarece se termină vacanţa şi se începe şcoala şi cred că toţi o urăsc în momentul ăsta.
Dar na...toate trec!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop