Powered By Blogger

vineri, 2 iulie 2010

Anturajul

Ce este anturajul? Care sunt oare partile lui negative si partile lui pozitive ?
Am avut si eu odata anturaj cu niste prieteni dar bineinteles era destul de urat pentru ca modul in care incepuse sa decurga pe parcurs era din ce in ce mai rau,urat adica mie personal acum mi se pare ca suna totul a nesimtire fara limite.Am ales sa scriu despre asta pentru ca azi intalnesti des "anturajul" si pentru ca eu personal am trecut prin chestia asta.
Tot ce fac acei "prieteni" care te-au indesat si pe tine in anturaj trebui sa faci si tu dar nu neaaparat ca e obligatoriu,ci pur si simplu singur,neobligat faci ce fac si ei.Incepusem sa umblu cu baieti multi majoritatea avand intre 16-18 ani care bineinteles se drogau si bineinteles ca mi-am dat seama foarte tarziu ce prostie am facut.Incepeau sa fie tot mai violenti,cu amenintari nu neaaparat fata de mine ci fata de toti asa zisii "prieteni" ,parca era ceva de genul cum e intr-o secta,erai obligat sa faci cum spune ei.
Bineinteles cat timp am stat pe langa aceste persoane am inceput si eu sa fumez si sa vorbesc din ce in ce mai urat nu numai cu ei ci cu toata lumea.Imi tot propuneau sa ma droghez si eu cu ei si eu din ambitie chiar nu vroiam sa imi stric viata cu prostiile alea.
Tarziu mi-a deschis ochii un prieten care mi-a fost alaturi si inca imi este,ca greseam prin tot ce faceam.Problema era ca,atunci cand mi-am dat seama ce fac nu mai puteam sa scap de ei.Vroiam sa plec din "anturaj" sa imi vad de viata mea,incepusem sa ii urasc si eram din ce in ce mai sictirita.Poate mi-am dat seama prea tarziu,dar a fost bine ca mi-am dat seama si atunci decat niciodata.Intr-un final m-a scapat mama personal de acei tipi pentru ca stia si ea toata povestea,amenintandu-i cu politia cu fel si fel de lucruri.
Daca nu esti bagat pana in gat in anturaj,poti sa iesi sigur daca iti dai seama la timp,ca daca e prea tarziu nu mai poti sa iesi.
In fine lasand asta la o parte,in anturaj nu vad nici o parte pozitiva personal decat negativa ! Cred ca sunt destule cazuri de genul asta,si poate cine mai citeste asta intr-adevar imi spune ca am dreptate . TX!


1 comentarii:

Anonim spunea...

Vechi în idei şi bun de gură,
Şi ieri şi azi în anturaj,
E bun pentru literatură,
Desigur doar... ca personaj!...

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop