Powered By Blogger

luni, 5 iulie 2010

Daca timpul curge,sa curga in pahare !

Intr-adevar am ajuns la concluzia ca timpul chiar curge in pahare cel putin de vreo 2 zile incoace asa mi se pare.
Si astept ziua de marti sa curga berea in pahare nu timpul,cred ca oricine ar astepta ziua lui de nastere pe care eu am asteptat-o cu nerabdare si totusi a trecut cam greu timpul.Lasand asta la o parte am cam ramas fara inspiratie pe blog,care se intalneste foarte foarte des mai ales in domeniul "blogurilor" si bineinteles si in altele.
Chiar vreau de la voi o mica parere in general despre design sau ce va place si ce nu si bineinteles noi idei de posturi ,chiar am nevoie de asa ceva :)).

Multumesc !


6 comentarii:

danutz spunea...

Salut, Ramona!
Un "La multi ani!" anticipat, dar ai grija cu cata bere va curge prin (din) pahare - sa nu patesti ca mine de Sf. Petru!!!
Parerea mea:designul e optiunea fiecarui blogger, continutul - la fel. Si eu sunt incepator in acest domeniu, dar o sugestie tot vreau sa-ti fac: aranjeaza cumva textul din articole; ceva se intamlpla cu el de fuge peste sidebar-ul din dreapta si nu se poate citi. Umbla putin la editorul de postari. Trebuie sa gasesti rezolvarea. Ca idee, eu ma inspir foarte mult de la un "meserias" in web, Daniel Nicolae. Are multe pe http://bloggerajutor.blogspot.com/.
O zi superba!

Ioachim spunea...

La mulți ani.

Ramona spunea...

multumesc :P

Miţă spunea...

Ar fi trebuit sa scrii si despre seara susnumita, sa stim si noi cam cat a curs in pahare, cine a cazut primul din picioare, ce iti mai amintesti a doua zi. ;)
Btw: La multi ani!

Caitlin spunea...

"E-o seara ca oricare alta,
Un inger imi plange pe umar
Un caine mi s-asaza la picioare
Iar eu m-apuc sa numar
Degete, dorinte pahare"...

De subiecte am si eu nevoie! :))

DoarATAT spunea...

Bună Ziua, Ramona !
Încă o dată: La Mulţi Ani !
~
Blogul este frumos şi ... la prima vedere este foarte îngrijit şi curăţel !
Încă nu am coborât prea mult pe "pagină în jos", poate adaugi "CUMVA" ... puţină culoare ... din când în când !
O să mai trec să-ţi exemplific ... prin postări la mine !
Îţi mulţumesc pentru că m-ai adăugat Listei de Blogroll.
Eu încă încerc ... tot felul de "variante" de simplificare.
Am un Blog WP iniţiat pe toateBlogurile.ro, ieri mi l-am reamintit, însă, fiind pe WP ... mă uit la el ca Boul la Poarta Nouă !
Poate mă ajuţi un pic, căci chiar nu pricep nimic (mai ales la "sfaturi' în engleză ... şi la "cuvintele tehnice")
~
Am ţinut morţiş să comentez AICI, ... "în Prezent" voi comenta în curând !
~
Cornelius, :)
PS: ... http://optim.toateblogurile.ro/ ... , cred că este CEL MAI SIMPLU ÎNCEPUT pentru un Blog WP, dar ... NU ŞTIU NIMIC TEHNIC !!
Postări ... oricine ştie, dar ... trebuiesc introduse tot felul de "chestii", pentru :
-- comentarii (moderare mai ales)
-- postări de Blog ("fluxuri" ... etc.)
-- Pagini ... ce sunt alea (bine, îmi imaginez,; este un soi de "Bară orizontală"...)
-- Motoare de căutare, Gadgeturi de tot felul etc.; sunt explicaţii în engleză, dar se folosesc şi termeni tehnici => deci NIMIC concret mie !
~,

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop