Powered By Blogger

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Poezie.

Nu vreau să cad,
S-o iau iar de la cap
Vreau decât să lupt
Ca să pot să mă ridic și să-nfrâng
Să dau cu pumnii în probleme
Și să pot să mă uit limpede prin ele
Și să îmi spun că ele trec mereu
Dar din spate altele vin și merg iarăși greu
Și merg prin mocirla murdară care nu mai pleacă
Niciodată.

Decât să trăiesc într-o lume ca asta
Mai bine-mi bag pula
Și-mi zic că totuși trec și peste asta
Că nimeni nu te ajută la greu
Dar ei au pretenția să-i ajuți mereu.

Vreau să îmi imaginez o lume ușoară
Unde poți să mergi liber prin țară
Poți să depășești orice fel de belele
Și niciodată nu vei mai trece prin ele.
Îmi imaginez o lume nebună
Și-aud tot mai des cum ei toți urlă
Cum au umplută gura cu veninul plin de ură
Și cum se luptă să treacă prin viață
Ca și când ar fi cusută cu ață!



Apropo știu că am făcut un pleonasm,gen mocirlă murdară.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Complimenti,aveți un blog frumos și interesant. Toate cele bune PANALU

Balanel spunea...

=D> super poezie !!

Unknown spunea...

Multumesc :)

Balanel spunea...

by the way, verifica pe mail ca tiam lasat ceva in legatura cu link excange!!!

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop