Powered By Blogger

joi, 10 iunie 2010

Michael Jackson peste tot !

Stand asa pe ganduri azi dimineata...ma gandisi ce dracu sa fac ca asa cum va ziceam in postu de ieri e plictiseala frate :|. Bineinteles dupa o tura de camera ca ma trezisi bineinteles mahmurita [ca si acum],ma gandisi sa aprinz televizoru si bineinteles sare direct pe PRO TV si ce sa vezi ? Stirile'n reluare /:) .Injurand putin programu PRO TV am luat telecomanda si mam mutat pe alt canal cum ar fi, MTV si ce sa vezi ? M is for Michael ascultai vreo 2 melodii care bineinteles sunt difuzate zi de zi si ma ia gandu despre ce sa fac postu de azi.
Bineinteles mi se pare o mare porcarie...de ce,pentru ca inainte sa moara MJ nu era frate pe toate canalele piesele lui,care sunt intr'adevar piese frumoase.Ma gandesc oare de ce inainte nu i sa atras atentia ca acum,dupa moartea lui...Dumnezeu sa'l ierte si sa'i fie tarana usoara,caci mie una imi pare rau ca a decedat pentru ca bineinteles era o mare onoare pentru Americani si mai ales dansurile lui minunate de Moonwalk,HipHop,Rock si R&B si pentru vocea lui ideala si totodata muzica Pop,avand 17 single'uri numarul 1 in SUA.
Ce sa zic..cam atat am de zis momentan,inca ne mai incanta cu vocea lui si pe mine una ma multumeste si asta. Si bineinteles piesa mea preferata...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop