Powered By Blogger

luni, 13 decembrie 2010

Trecut..

Aș vrea să pot spune
Că sunt prea mică pentru lumea asta mare
Aș vrea să pot spune că acele clipe petrecute cu tine
Au fost incredibile și totuși doare,
Dar am mers în continuare pe un drum
Și ți-e ți-am zis rămas bun!
Am întâlnit o altă persoană
Cu care nu am nimic magic,sau fictiv
Am doar sentimente reale
De care aveam nevoie
În clipele petrecute cu tine.
Tot ce a fost magic cu tine
A fost realitatea dintr-o lume ireală,
Deci tot ce a fost nu a existat...și am plecat.
Nu m-am simțit afectată pentru ultimul mesaj
Am încercat să îmi spun că era doar un pasaj
Dintr-un fragment care explică o relație de anturaj.
Sunt o poezie pierdută,părăsită,
Așa am plecat și eu și nu m-am mai făcut auzită..
Îmi aduc aminte tot ce îmi spuneai,
Când buzele mi le sărutai
Când în mii de șoapte mă alintai
Când mă strângeai de mână
Să avem putere..să trecem peste toate,
Imediat m-ai aruncat la gunoi
Și acum nu-ți mai sunt aproape!
Nu-i rupe inima cum mi-ai rupt-o mie
Chiar dacă pentru tine probabil e o bucurie
Pentru ea este o stare de tristețe...de melancolie
Dar poate vei nimerii pe cineva ca tine
Ca să-ți facă și ție rău
Așa cum mi-ai făcut tu mie!
Și când te vei simți singur
Îți vei spune că ai pierdut tot ce aveai
Și vei realiza că totuși ești un laș
Și ai plecat fără să lași în spate pași
Însă am plecat și eu..și am stat cu remediul meu.
Nici în cot nu m-a durut
Și acum..TE UIT!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop