Powered By Blogger

luni, 28 martie 2011

Vise.

Dă-mi inima ta,fi sigur că o să am grijă de ea
C-am început să visez des,cum inima ta stă în palma mea.
Toți oamenii au inimă bună sau rea
Tu ai o inimă bună,de-asta scriu versurile astea că fără tine n-aș mai putea crea.


Visez să-ți merg ușor prin inimă
De-asta scriu aici poezia asta anonimă
Cel mai frumos lucru este să iubești
Și persoana de lângă tine să te facă să zâmbești


Tu ești diferit și vreau să cred asta până la infinit
Nici acum nu îmi vine să cred că te-am găsit.
Visez să ating pielea ta fină
Să îți aud vocea,că doar ea mă mai alină


Tot ce am scris aici,sunt doar dorințe,sau vise
Vise gândite și apoi scrise.
Și poate înțelegi cât de mult te iubesc
Sunt nerăbdătoare,abia aștept să te întâlnesc.


Chriss justus feat dyva - m-ai renascut

Asculta mai multe audio hip-hop

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Marpha Hiphop